استاندار قم گفت: از هفته جاری تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی با اختیارات استاندار، باید به روستا‌های استان سفر کنند و برای رفع مشکلات تصمیم گیری کنند.
کد خبر: ۱۱۵۲۵۹۸
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵ 03 February 2024

به گزارش تابناک قم، استاندار قم صبح امروز در جلسه قرارگاه تبیین استان گفت: در احکامی جداگانه اختیارات استاندار به مدیران دستگاه‌های اجرایی تنفیذ شده و آنها موظفند با حضور در روستا‌ها ضمن رصد میدانی مشکلات آنها، تصمیمات لازم را برای حل معضلات اتخاذ نمایند.

سید محمد آقامیری کاهش فاصله بین مردم و مسئولان را از جمله اهداف اجرای این طرح عنوان کرد و گفت: مدیران ما باید از اتاق‌هایشان خارج شوند و مردم بتوانند به سادگی مدیران را ملاقات کرده و مشکلاتشان را با آنها در میان بگذارند. 

وی افزود: خدمت صادقانه باید در تمام نهاد‌ها و دستگاه‌ها نهادینه شود چرا که مردم نیز تنها با دیدن خدمت صادقانه قدردان خواهند بود. 

استاندار قم مردم را از ارکان اصلی نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: برای حفظ ارکان نظام اسلامی باید صادقانه خدمت رسانی کنیم.

آقامیری در ادامه به برخی از پیشرفت‌ها و دستاورد‌های نظام اسلامی بعد از انقلاب اشاره کرد و گفت: کشور ما بعد از انقلاب به لحاظ معیشت مردم، بهداشت، رفاه، برق رسانی، گازرسانی و... پیشرفت‌های چشمگیری داشته، به طوری که اصلاً قابل مقایسه با پیش از انقلاب نیست. 

ضرورت زمینه سازی برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات 

معاون سیاسی امنیتی استاندار نیز در این جلسه به زمینه‌سازی برای برگزاری باشکوه انتخابات اشاره کرد و گفت: اولویت تمام دستگاه‌ها و نهادها، زمینه‌سازی برای مشارکت حداکثری و حضور پرشور مردم در عرصه انتخابات ۱۱ اسفند است. 

احمد حاجی‌زاده بر هم افزایی دستگاه‌ها در عرصه جهاد تبیین تاکید کرد و گفت: تمام دستگاه‌هایی که ظرفیت تبلیغاتی دارند برای حضور و مشارکت حداکثری مردم وارد عرصه شده اند و می‌توانند با کمک رسانی و هم افزایی به یکدیگر گام‌های موثری در این زمینه بردارند. 

اقدامات سپاه در عرصه جهاد تبیین 

فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب (علیه السلام) نیز در این جلسه به راه‌اندازی قرارگاه جهاد تبیین در همه ادارات نهاد‌ها دستگاه‌ها و دانشگاه‌ها اشاره کرد و گفت: با توجه به ایام و مناسبت‌هایی که در پیش داریم، فضاسازی سطح شهر بسیار مهم است و می‌توان از این فضا برای آگاهی رسانی بیشتر به مردم بهره برد. 

سردار محمدرضا موحد بر پایی اردو‌های راهیان پیشرفت و راهیان حاج قاسم را از جمله اقدامات سپاه پاسداران در عرصه جهاد تبیین عنوان کرد و افزود: برپایی ایستگاه‌های انقلاب (غرفه‌های تبیینی در سطح شهر)، تریبون آزاد، جشن تکلیف سیاسی برای رای اولی‌ها، مناظرات دانش‌آموزی، جلسه توجیهی مدیران محله‌ها و مربیان ورزشی و... از جمله اقدامات سپاه در روز‌های اخیر بوده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار